četvrtak, 9. siječnja 2014.

Avon Color trend Sweet twist- Blueberry Cream eyeshadow

Hej svima,
maloprije sam na svoju stranicu stavila slikicu make-up kojeg danas nosim.
Da, opet je ljubičast. Ne znam zašto no u zadnje vrijeme obožavam ljubičasta sjenila. :)
Uglavnom, sjenilo koje sam koristila je Avon Color trend Sweet twist u nijansi Blueberry Cream.


Ovo sjenilo imam već dugo no eto,odlučila sam vam ga predstaviti.
Ovo kremasto sjenilo je koštalo 29 kuna.Za tu cijenu,očekivala sam veće pakiranje.
Sjenilo je dostupno u tri nijanse-Blueberry Cream,Peach Cream & Chocolate Cream.


E sad, nijansa je lijepa i pigmentirana no sjenilo se nakuplja u pregibima oka. Zato mi on služi kao baza a u pregibe oka stavim ljubičasto sjenilo.


Na ovoj slici se realno vidi boja.
Ovaj proizvod me nije oduševio,pogotovo radi tako malog pakiranja.
Ocjena ( 3 / 5 )

Look sa ovim sjenilom:


Jeste vi isprobale ovo sjenilo? Vaše mišljenje? :)
Sjajilo je : KLIK
Pusa,Tina.

4 komentara:

  1. Lijepo je ali mislim da više nema u katalogu i nešto se ne sjećam da sam ga vidjela :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da,nema ga više. Recenzirala sam ga na zahtjev par cura :))

      Izbriši
  2. Sviđa mi se jako :)

    Roseybelle

    http://www.roseybelle.com

    OdgovoriIzbriši