nedjelja, 19. siječnja 2014.

Liebster nagrada

Bok svima.
Draga Ivana sa bloga roseybelle nominirala me za Liebster nagradu.
Ja obožavam čitati TAG postove kod drugih blogerica.Nadam se da vam neću previše dosađivati sa svojim postom :D

Liebster award je TAG namjenjen malim i ne toliko popularnim blogovima. Nagradu dodjeljuju druge blogerice s namjerom da pronađu puno novih,malih i zanimljivih blogova za praćenje.

Pravila:

  • You must link back to the person who nominated you
  • You must answer the 11 questions given to you by the nominee before you
  • You must pick 11 nominees with under 200 followers to answer your questions
  • You cannot nominate the person who nominated you
  • You must let the people you nominate know they have been nominated
  • You must write up your own 11 questions for the nominees

Pa,krenimo!

1. What is your favorite makeup/beauty brand and why?

Pa,nemam neki omlijeni brend no najviše volim essence,wet n wild,avon,l'oreal.. :)
Pošto još idem u školu, nemam neke velike mjesečne prihode i ne mogu trošiti na kozmetiku onoliko koliko bih ja htjela :) Ovi brendovi imaju super proizvode uz jeftinu cijenu.

2. Why did you decide to become a beauty blogger?

Obožavam kozmetiku i sve što ide s tim. Također,obožavam i pisati. Jedno je vodilo k drugom i otvorila sam blog. Već sam imala iskustva s pisanjem bloga,tako da nisam dugo razmišljala o otvaranju novog :D

3. Who is your biggest inspiration and why?

Ja inspiraciju pronalazim u svemu. No eto,osoba koja me najviše inspirira u beauty smislu je Kim Kardashian. Obožavam njen make up. Smokey eyes rulz! :)  Također joj češto "ukradem" i stil oblačenja.


4. What is the most expensive thing (makeup wise) that you own?

Pa i ne posjedujem neku super skupu stvar. Ja sam osoba koja bi radije kupila više jeftinih stvarčica nego jednu skupu.Iako to većinu puta i nije najbolja odluka.



5. What is your favorite tv show?

Obožavam Sex i grad, Kućanice.. Super mi je i ona nova serija na Fox Life-u "Devious Maids".
Volim i Dva i pol muškarca, Kako sam upoznao vašu majku... :)

6. Which season do you like best and why (spring,summer..etc) ?

Najviše volim jesen. Zbog kiše,šarenog lišća,jer mogu kombinirati više slojeva odjeće (jej!)...

7. Who is your favorite youtube celebrity?

Naravno,DulceCandy87. Ona mi je najbolja od svih. Volim i MacBarbie07,FleurDeForce i CarliBel55.




8. What is your biggest fear in life?

Strah me samoće. Nikad ne bih mogla živjeti potpuno sama. Strah me i neuspjeha.

9. Favorite nail polish brand and shade?

Joj,najviše volim jarko crvene nokte. Trenutno je to Essence 114 fame fatal. No,nikad ne kupim isti lak.
Uvijek volim isprobavati nove stvari.

10. What would your dream vacation look like?

 Negdje daleko od svih problema. Uz more,pješćanu plažu,voćne koktele i mog dečka. :)

11. What are your plans and goals for this year?

Ove godine cilj mi je biti sretna. Ne mariti za nebitne ljude i događaje. Jednostavno-uživati u životu.



Moja pitanja:
1. Što se krije iza naziva tvojeg bloga?
2. Po tvome mišljenju, koja je najgora make up pogreška koju često viđaš?
3. Koji je tvoj omiljeni ruž?
4. Zbog čega si postala beauty blogerica? :)
5. Koji je tvoj posao iz snova?
6. Bez kojeg make-up proizvoda ne izlaziš iz kuće?
7. Voliš li više ravnu ili kovrčavu kosu? Dugu ili kraću?
8. S koliko godina si počela koristiti šminku?
9. Voliš li više neutralnu šminku ili jako naglašenu?
10. Omiljene hrv. blogerice i strane? :)
11. Najbolji grad koji si imala prilike posjetiti?

A taggam: 
Fleurissante
- Makeup-tim
- Makeupandother
2girls1brush
- chinadoll29
- fantazija-ja
- odjedandodeset
- niki-veki
- onalove
- beautifulit
- beautybyxxxmaja

*ako vam je lakše,možete odgovoriti samo u komentare :)

Hvala svima na čitanju, najviše se zahvaljujem Ivani na nominaciji. 
Pusa,T.

Broj komentara: 7:

  1. http://makeupandother.wordpress.com/2014/01/20/liebster-nagrada-2/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno :)
      Hahaha,ni ja ne mogu izaći iz kuće bez maskare. Osjećam se golo bez nje.

      Izbriši
  2. Nema na cemu i drugi put ako bude jos nagrada hehe! Super mi je tvoj blog :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno :) Stvarno mi je jako drago kad me pohvali netko sa tko ima tako divan blog :)

      Izbriši
  3. Tek sam sad naišla na tvoj blog i privuklo me ime bloga i moram priznati da mi se sviđaju teme o kojima pišeš. Da malo prokomentiram i odgovore - i meni je super serija Dva i pol muškarca a DulceCandy87 mi je također odlična i rado pogledam njezine videe unatoč tome što imam stvarno malo vremena za to.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, Dulce je stvarno neiscrpni izvor inspiracije :)

      Izbriši
  4. Na pitanjca ću čim prije odgovoriti ali veliko ti hvala na nagradici...malo sam u obavezama pa ne stignem sve svoje drage blogerice čitati, a nužno samo objavim post tako da mi molim te nemoj zamjeriti :)
    izuzetno mi je drago na taganju, ja lijena nisam još napravila ovakvu vrstu posta, ali već neko vrijeme razmišljam o tome... samo još da prođe ova sezona intenzivnog učenja za faksej... pusa kokić hvala ti puno :***

    OdgovoriIzbriši