subota, 4. siječnja 2014.

Purple with a Purpose


Došla sam na ideju da jednom na tjedan pokažem look sa sjenilima iz ove palete.
Znači u svakome look-u iskombinirati ću dva sjenila iz ove palete + maskara,tuš itd. :)
Danas sam upotrijebila bijelo sjenilo i ljubičasto(na slici su označeni sa srčekom).


Bijelo sjenilo nanjela sam preko cijelog kapka te u unutrašnji kut oka.
Na waterline sam stavila bijelu olovku, a na kapak sam stavila i tuš.
Na donji kapak sam stavila ljubičasto sjenilo.
Maskaru koju sam koristila je klik!


Broj komentara: 10:

  1. Super je, jednostavno i lijepo. Za svaki dan. Samo mi se čini da si krivo označila. Označila si plavu, a ljubičasta je ispod nje. Ili mi se tako čini? Pozz.

    OdgovoriIzbriši
  2. Super je, jednostavno i lijepo. Za svaki dan. Samo mi se čini da si krivo označila. Označila si plavu, a ljubičasta je ispod nje. Ili mi se tako čini? Pozz.

    misskitschblog.wordpress.com

    OdgovoriIzbriši
  3. jednostavno, a vrlo lijepo i efektno

    OdgovoriIzbriši