srijeda, 22. siječnja 2014.

Boyfriend tag

Pošto je 20.01. bila naša 2. godišnjica odlučila sam vam  predstaviti Luku-mog dečka.
Ukratko, on je najbolji dečko ikad i već dvije godine me čini najsretnijom curom na svijetu :)
Neću puno duljiti u uvodnome dijelu jer će ionako ovo biti veliki post.



She is sitting in front of the TV what is on the screen?

Mtv, kardashians show ili E! Program. Tako je, haha :P

What is one food she doesn't like?

 Neke vrste mesa.Najmanje voli svinjsko meso, dok pileće voli :)<3 Volim i ribu,al dobro :)

You go out to eat and have a drink what does she order? 

Ona ce naruciti lignje ili torilje, to obozava, a uz to ce popiti coca colu. Da,da i da!

What size shoe does she wear? 

38. :)


What would this person eat everyday if she could?

Mamine tortilje. Točno, moje omiljeno jelo ikad!


What is her favourite cereal?

Corny onaj zeleni. :D Corny sa lješnacima,njami! Fin mi je i onaj sa bananama i čokoladom.

What's her eye colour? 

Smeđe okice. Dobro,ovo bi bilo čudno da nakon dvije godine ne zna... :D



What is something you do that she wishes you wouldn't?

 Previse jedem, nekad se obucem nesto pogresno , ne znam drugo sto bi bilo :s Hahaha, jooj. 

You bake her a cake for her birthday, what kind of cake is it?

 Cokoladna torta s nutellom :D. Zapravo,za ovaj rođendan mi je i napravio takvu. Mljac!

Did she play any sports?

 Badminton, ali je bila u plesnoj grupi ako se i to racuna. Oboje je bilo kratkog trajanja.:P

What could she spend hours doing?

 Isprobavajuci kombinacije i trazeci nove krpice na netu :D

When did u meet the family?

Hmmm, onda kada sam ja nju upoznao sa svojom mamom sam isti dan upoznao njenu tetu i baku, mamu joj poznajem vec par godina posto je svaki dan vidim a za tatu se ne sjecam. Nije bilo uštogljenog upoznavanja uz svečanu večeru, nego spontano :)

Where was the first kiss and how was it?

Iza zgrade pored rijeke, na ledu smo stajali i smrzavali se, al bilo je preeeedobro :D Slažem se, savršeni poljubac :) I najiščekivaniji, svakako!

Dobro sam ga jadnog izgnjavila. :D
Na njegovim odgovorima nema kvačica jer je odgovarao preko mobitela a ja nisam ništa prepravljala, nadam se da vam ne smeta. Za kraj,evo vam jedna njegova slika :)


Nema komentara:

Objavi komentar