srijeda, 1. siječnja 2014.

Vichy Aera Teint Pure


Za ovaj Božič sam dobila Vichy puder Aera Teint Pure. Još uvijek nisam našla savršenu podlogu za moje lice pa sam se nadala da će mi ovaj puder riješiti muke.

"AERATEINT PURE – koža koja diše
Linija pudera Aerateint PURE odlikuje se dvostrukim djelovanjem: za zdravlje (protiv slobodnih radikala) i ljepotu, njegovanu mineralnim pigmentima. Aérateint PURE štiti i njeguje kožu sa 100 % mineralnih pigmenata, osigurava optimalnu toleranciju i sadrži mineralni filtar SPF 20, kao zaštitu od negativnih utjecaja sunčevih zraka. Aérateint PURE sadrži termalnu vodu Vichy i antioksidante, koji kožu štite od slobodnih radikala. Proizvod postoji u dvije inačice – za normalnu do mješovitu kožu i za suhu kožu: Aérateint PURE tekući puder za normalnu i mješovitu kožu mineralna je podloga za ljepši izgled kože s laganom tekućom teksturom. Osigurava blistav, svjež ten i postojanost 12 sati. Koža diše i uz redovito korištenje pudera vidljivo se poboljšava."


Cijena mu je 150 kuna, a dobijete 30 ml proizvoda.
Puder dolazi u staklenoj ambalaži sa pomalo neobičnom pumpicom. Dobra stvar kod nje je ta što možete istisnuti onoliko proizvoda koliko hoćete i koliko vama treba,a ne da izbaci koliko ona hoće.


Ovaj puder dolazi u 5 nijansi: 15 Opal,23 Ivory,35 Sand,46 Honey,58 Bronze.
Ja imam puder u nijansi 36 tj. Sand. E sad, prvi put kada sam nanjela mrvicu pudera na ruku dosta sam se razočarala jer sam vidjela da mi boja nikako ne odgovara.


Razočarana,nanjela sam ga na lice. Što sam ga više blendala, stapao se sa mojom kožom. Iako mi je još mrvicu pretaman, super je u kombinaciji sa svjetlijih puderom u kamenu.
Na licu je vrlo lagan,tekstura mu je dosta rijetka te se zbog toga brzo stapa sa kožom.

Moja konačna ocjena: 4/5

Pusa,T.

*I da, sretna vam nova godina svima. Nadam se da ste se super proveli jučer i želim vam sve najbolje. Puno zdravlja,ljubavi,sreće... :)

EDIT:
Ja nemam nekih većih nepravilnosti na licu osim par prištića,pa puder dobro prekriva. Iako piše da traje 12 h, nebi rekla jer je jako lagan na koži. Kada stavim taj puder, imam osjećaj da sam stavila bb kremu jer ga uopće ne osjetim.

3 komentara:

  1. Sretna nova godina i tebi također!
    Što se tiče pudera, pokušaj sa Loreal puderima, ja sam s njima poprilično zadovoljna, odlično prekrivaju a daju savršeno prirodan izgled licu (nema onog učinka "fasade" na koži :D ).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probati ću,nadam se da će mi odgovarati. Hvala ti na savjetu. :)

      Izbriši
  2. Moj najdraži puder <3 Šteta što je linija u potpunosti ukinuta :/

    OdgovoriIzbriši