utorak, 14. siječnja 2014.

Mangorita

Hej svima,
danas vam donosim recenziju L'orealova sjajila Glam Shine u nijansi Mangorita.
Ovo sjajilo sam dobila na poklon za Božić.Mislila sam da će biti baš jarko narančaste boje pa mi se na prvi pogled nije svidio. Ja sam više cura za sve nijanse roze. :D
No eto,odlučila sam ga isprobati.


Glam Shine sjajilo dolazi u ovoj neobičnoj ambažalaži. Ja volim "not-regulary" ambalaže,ustvari volim sve što nije obično. :D
Uglavnom,u ovom slatkom pakiranju dobijete 6 ml proizvoda.Ono što još volim kod L'orealovih sjajila je i neodoljiv miris.


Ovo sjajilo dolazi u tri nijanse:Berry On the Beach,Mangorita i Rosopolitan.
Pošto sam ga dobila na poklon,ne znam točnu cijenu no u jednoj recenziji spominje se cijena 12 eura što je oko 90 kuna.


Aplikator u obliku srca je lagano savinut u stranu te zbog toga možete jednostavno nanjeti proizvod. Također, na aplikatoru se nalazi dovoljno proizvoda za cijele usne. Nije potrebno dodatno "pumpati".


Iako sam imala loš prvi dojam, ipak sam ga zavoljela. Ovo sjajilo ne lijepi usne, divno izgleda na usnama te ima "Lip-Plumping" efekt.Također moram napomenuti da mi sjajilo ne isušuje usne, to mi je jako bitno u ovo hladno vrijeme.


Preporučujem svima ovo divno sjajilo! Voljela bih još isprobati i ostale dvije nijanse,jer me ovo oduševilo.
Jeste isprobale ovo sjajilo? Vaši dojmovi?
Hvala na čitaju,T!

*ovo nije PR proizvod

4 komentara:

  1. Nisam fan sjajila ali lijepo izgleda :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Nominirala sam te za Liebster nagradu! :) kod mene na blogu ces naci sve upute daljnje :P

    I ovo su super sjajila inace :D

    OdgovoriIzbriši