subota, 11. siječnja 2014.

New in! #1

Bok svima,
evo slikice stvari koje sam kupila u prošla dva mjeseca.
Sve šta je u ovome postu sam sama platila.Stvari su kupljene online jer u mom mjestu i nema neki preveliki izbor odjeće i obuće.

Ove divne salonke sa debelom petom su ustvari bile besplatne- cura ih je poklanjala samo zato jer ih nije imala na šta kombinirati pa su samo skupljale prašinu. Platila sam samo prioritetnu poštarinu 25 kn :)
Udobne su i obožavam ih.

Uopće nisam imala vestica pa je ova divan ulov. Obična smeđa vesta sa rupičastim rukavima. Kod iste cure sam kupila i ovaj "Chanel" set. :) Sve skupa je bilo 40 kn.

Ove majice poklonio mi je dečko-njemu su male. Ova prva majčica je Mc Neal i ima ušiveni traper pa daje dojam da nosite dvije majice. Druga je bijela Tommy Hilfiger polo majica :)


Ovaj "lv" šal ima dva lica i tako je meeeeeeekan i veeeeeeelik. Obožavam ga! :)
Cijena mu je bila 90 kn.


Ove dvije bluzice/košuljice kako god, su malčice prozirne. Prva je divne kraljevsko plave boje sa ušivenim prslukom s prednje strane. Iza je samo obična plava :) Volim točkice tako da sam bila presretna kad sam naišla na ovu majicu. Već je u mojim favoritima. Plava je bila 45 kn,a crna 30kn.


Kožnu suknju ste već mogli vidjeti na mojoj fb stranici, nosila sam ju za novu godinu. Ovu crvenu sam nosila za Božić :) Počela sam skupljati skater suknjice,preslatke su!
Crna je bila 80 kn, crvena 30 kn.


Bež vestica ima široke tri četvrt rukave i ogromnu petar pan kragnicu napravljenu od bijelih i srebrnih perlica. Koštala je 50 kn.Bijelu majicu sa čipkom želim još od ljeta i sad je konačno moja. Kupila sam ju za 80 kn na fejsu. Vi ju možete nabaviti ovdje: KLIK!


Ova majica isto ima petar pan kragnicu te je također prozirna.Najviše mi se sviđa zbog ovih cirkončića :)
Koštala je 70 kn.


Volim sakoe! Nisam htjela još jednog crnog (imam ih 3) pa sam uzela ovog. Ovaj sako je ustvari sako/bolero. Ima divne zakovice i baš sam sretna što sam ga kupila. :) 55 kn.



Ovu bandage haljinu sam kupila prije nove godine. Mislila sam ju obući na doček no ipak sam se odlučila za suknjicu. Jedva čekam neku priliku da je nosim,stvarno je prekrasna.


I zadnje šta sam kupila je ovaj divan lot! Zapravo,dečko me počastio za 2. godišnjicu hihih,najbolji je.
Leopard pulover,plave hlače sa zipovima na nogavicama i "kožne" smeđe tajice.
Majica 50 KN,hlače 40 kn i tajice 45 kn.

Što vam se najviše sviđa? Jeste se i vi počastile s nekim odjevnim komadima? Kojim?

Pusa,T.


Broj komentara: 9:

  1. Ovakve cipele sam vidjela u deichmannu, ali u plavo zelenoj kombinaciji i zamalo sam ih kupila, ali sam ipak na popustu kupila gležnjače s platformom u nekoj crveno/narančastoj boji. Super su mi sve stvarčice, imamo sličan ukus. Najviše mi se sviđa ona bež vestica i plava košulja, ma zapravo sve mi je divno, samo haljina po mom ukusu da je druge boje, nisam tip za rozu boju. :) dobar ulov u svakom slučaju ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hihihi, ma mogla si ih uzet. Preudobne su :) Valjda zbog deblje pete. Hvala ti puno! :)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Gdje si kupila ovu crnu kožnu skatericu? Oš prodat? :D :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Leah,evo link:

      http://mojekrpice.hr/items/odjeca/1071451/nova-kozna-suknjica-i-kosulja

      Ova cura ih naručuje. Ja svoju nedam! :PP

      Izbriši
  4. Predobre su stvarčice... :)

    suknjice su mi <3

    pusa,

    Matea

    OdgovoriIzbriši
  5. petar pan majica sa cirkončićima je pre pre diiivnaaa :)

    OdgovoriIzbriši