nedjelja, 26. siječnja 2014.

Blush it On!

Bok curke, evo recenzije wet n wild rumenila :)
Ovo rumenilo je u nijansi E831E ili Pearlescent Pink. Osim te nijanse, dolazi u još tri:
Heather Silk, Mellow Wine i Berry Shimmer.

Krenimo od pakiranja.
Sviđa mi se to što je dodatno zaštičeno ovom crnom naljepnicom pa sigurno nećete kupiti proizvod kojeg je već netko dirao. Kad smo kod toga, jednom sam došla doma sa bijelom olovkom za oči koja je već bila korištena. Fuj,od tada imam traume.:/


"Rumenilo za savršeno rumene obraze.Nakon jednog nanošenja traje cijeli dan, dermatološki ispitano."


Moji dojmovi:
Rumenilo je jako pigmentirano pa je potrebna samo mala količina proizvoda za savršeni look :)
Pearlescent Pink je divna,topla ružičasta boja sa sitnim zlatnim šljokicama. Iako ja nisam neki veliki fan šljokica,ovo rumenilo mi je jedno od omiljenih. Savršeno je za svaki make up- i za dnevni i noćni look.
Ovo je PR proizvod no planiram kupiti i ostale 3 nijanse- nadam se da su divne kao i ova.
Jedina zamjerka mi je ovaj kisić- nikako ne mogu normalno nanjeti rumenilo s njim a da ne izgledam ko klaun. No,kad koristim neki svoj kist, rumenilo izgleda divno. Definitivno najbolje rumenilo tog cjenovnog ranga,košta 33,90 KN!


Ok, ova slika je fakat loša i sutra ću staviti edit ovog posta sa nekim normalnim swatchem. 
Ovdje imam kombinaciju rumenila i essence sun club bronzera.
Do tada ovdje možete vidjeti kako izgleda na licu: Klik! *slika je sa bloga The Beauty Milk

Jeste li vi isprobale ovo rumenilo? Koji su vaši dojmovi?

Edit:




Broj komentara: 6:

  1. nisam isprobala, ali čujem pozitivne komentare pa bi se možda isplatilo isprobati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako isprobaj. Do sada sam naišla na samo pozitivne recenzije :) Javi dojmove!

      Izbriši
  2. sva rumenila mi se sviđaju njihova, obzirom da su jeftina, vjerujem da će završiti kod mene :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Volim taj tip rumenila, shimmerasti i ruzicasti :D nadam se da cu ga probati na proljece...

    OdgovoriIzbriši