četvrtak, 2. siječnja 2014.

Sonata in Bronze.

Bok svima, evo i prvi LOTD (look of the day) na blogu.
Htjela sam vam pokazati kako puder kojeg sam recenzirala ovdje izgleda na licu.
Osim njega, koristila sam i : essence bronzer sunkissed beauty,i <3 extreme maskaru by essence, Maybelline duo sjenilo u nijansi 61 (Intense Ocher),L'oreal paleta za svjetle brinete (njome sam popunila obrve) te Maybelline watershine gloss sjajilo.
Inače ne volim baš nude izgled,više sam cura za tamni smokey eyes no eto.



Hvala na čitanju. T.

Broj komentara: 6:

  1. Kako volim kad vidim tak krasne curke poput tebe da uz malo šminke imaju baš onako divan makeup koji je zapravo minimalan na licu :) lijepa si :) Puder je odličan :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj hvala ti puno,baš si dragaa :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Sviđa mi se ovaj dnevni look, prekrasno :) I ja volim Essencee bronzer, odličan mi je.

    OdgovoriIzbriši
  4. odlična kapica i košulja, imam istu košulju i vrlo je praktična, kombiniram ju na milijun odijevnih kombinacija :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam totalno luda za traper košuljama. Imam ih već 5. :D
      Hvala. :)

      Izbriši